Followers

Thursday, 4 August 2011

Cerita Ini Cerita Katak

nak join click banner
aku nak tag >>
 << so aku nak buat citer ni >>
aku and kau pergi gua..
terserempak dgn penjaga tua..
penjaga : hoho..minum horlicks jap..hukhuk..anak berdua hati2 jgn pijak katak hijau.pijak nanti dapat laki xhensem
tengah2 jalan tetibe je kau jerit..
kau: opocot mak katak..cis..i terpijak katak lah u....huahua..
aku: huhu..nasib baik xpijak katak..
TIME NAK KAWIN
kau: apasal laki si 'aku' tu lagi hensem?xboleh jadi ni..kena tanya ni..i kan lebih super power..
kau pun jalan menuju ke suami
kau: apasal kawin dgn dia? i ni lagi cantik dari si 'aku' tw..
suami: nak buat mcm mana..masa i jalan dlm gua, i terpijak katak hijau..

so.korang ke yg xcantik tu?huahua..ni lawak semata2..citer lawak time aku kecik2 dulu..

trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

7 0..orang yg menyepit:

hira said... [Reply]

erk, kena buat cerita ke? huhu. insya Allah saya fikir macam mana. takut tak sempat je

QueeN TerataI said... [Reply]

geli... dgn katak.. hehehe

cik pip said... [Reply]

@QueeN TerataIsama lah..:P

teha said... [Reply]

gudluck dear :)

kemboja said... [Reply]

ALAMAK PIJAK KATAK DAPAT LAKI TAK ENSEM EK? HEHEHE

cik pip said... [Reply]

@kemboja:haha..tahu xpe:P

siti kektus said... [Reply]

gud luck! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails