Followers

Monday, 8 August 2011

Jom Ketahui Kelebihan Kacip Fatimah

korang pernah minum x kacip fatimah ni..**aku belum terlintas nak minum.takut xsedap..Kena tahu kelebihan minum kacip fatimah..jom tengok entri aku pasal tongkat ali~~
pic tu ialah daun kacip fatimah~~

jom tengok kelebihan ye ::

1- Boleh membantu melewatkan proses penuaan.so korang kalau xnak muka tu kedut2 masa time tua minum lah berbilion kacip fatimah..hehe..xperlu lah nak pakai produk yg mahal2 gitu..

2-korang selalu kena sakit pinggan x?kacip fatimah ni pun boleh mengukuhkan struktur tulang melalui penyerapan jisim tulang.bagus kan..

3-korang asyik gugur rambut or rambut korang cepat rosak x.korang minum je kacip fatimah ni..xpayah nak beli syampoo yg mahal2 tu..buat habis duit..kehkeh~~sebab kacip fatimah ni dapat mengembalikan rambut yang sudah rosak.

4-ke[ada yg dah kahwin tu kena2 gak lah minum kacip fatimah..kalau macam aku tu xpayah lagi kot sebab xkahwin..tett..kacip fatimah ni boleh tolong mengembalikan kecergasan selepas bersalin.

5-nak kurus pun boleh minum kacip fatimah sebab ye dapat melangsingkan badan dengan membantu dalam menegangkan otot-otot.pasni aku mungkin nak minum kacip fatimah sebab blh kurus..yeah!

psss:: aku rasa berbangga sebab dapat layan citer kung fu panda 2 semalam..hehe~

trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

15 0..orang yg menyepit:

Atiqah Sa'ahiry said... [Reply]

sakit pingan? sakit pingang..huuhhu..

wahh tengok movie..

QueeN TerataI said... [Reply]

minumlah pearl kacip fatimah... :) anak dara pun elok je minum...

miErah halim said... [Reply]

cik pip..
mnom la kacip kak timah ni..
mmg best..
huhu

sekamar rindu said... [Reply]

salam..


singgah sambil folo ur blog..

kemboja said... [Reply]

tak berapa suka sgt minum pearl kacip fatimah. huhu. nak harap minum piaw kacip fatimah jgn mimpi la..hehe pahit ehh

myhatiku said... [Reply]

melewatkn prses penuan..tu yg penting..aha:D
nice sharing :)

Bui Junaidi said... [Reply]

wah,mmg byk khasiat kan..
harus try

Saiazuan said... [Reply]

rahsia kekal mude..hehe

APAN said... [Reply]

aku pun x penah lagi minum kacip kacip ni.haha...
pandai lak soh orang minum ye, tuan blog sendiri pun x penah minum.haha...

aleen aiden said... [Reply]

wah,nak kurus pon bley minum kacip fatimah je ye.hu3

Azroy Kassim said... [Reply]

baa~ CAK!!

laki boleh minum ke?? haha

err.. sepit sini tu sepit pe??

Marina said... [Reply]

huh...byk khasiat...selamat hari rayer! salam perkenalan...marina bacer sini..

www.marinafazli.blogspot.com

Saiazuan said... [Reply]

salam aidilfitri :D

armouris said... [Reply]

lagi info tentang kacip fatimah di SIHAT SELALU - Kacip Fatimah Untuk Awet Muda

Nurinz Hazli said... [Reply]

salam.. nak tanye... kanak 2 boleh minum kacip fatimah ker...?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails