Followers

Tuesday, 2 August 2011

Gosip Hangat Pemenang Contest Yuna a.k.a Unna

ok aku umumkan pemenang segmen aku..masa aku baca ni semua tetikus pun ikut aku gelak terbahak2 sampai menitiskan air mata..haha.kerana karya ye yg sangat teramat sengal dan kreatif ok..aku suka..
tahniah buat cik yuna..eh silap cik unna..
sangat kelakar kalau korang baca dia punya entri ni..

<< Jom Baca Entri Dia a.k.a Paling Sengal and Kreatif >>
terbaik entri ye..yg paling sengal and krreatif..aku xboleh bagi korang cerita yg dia karang..korang kena baca sendiri ni..jom baca !!

Masa nak cari hadiah aku sampai gaduh2 dgn mak aku..huahua..memang susah aku nak cari hadiah misteri..:)tahniah gak sape yg join..yg xmenang nanti cuba lagi.. :)

trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

10 0..orang yg menyepit:

Unna said... [Reply]

erk haha unna menang ke? hihi mcm tak caye. jap nak gosok mata smpai parah. hihi tq cik pip :)

kotak bulat said... [Reply]

da agk da kalah..hehehe..
tp nk adiah jugak.. :P

cucu umie said... [Reply]

tahniah bt pemenang..

cik pip said... [Reply]

hehe..hadaih xtahu lah special ke x..huhu..

kemboja said... [Reply]

wah tahniah... jap nak g terjah si pemenang

sorfiena said... [Reply]

tahniah kepada cik Unna ^___^

teha said... [Reply]

congrats for the winner :)

cik pip said... [Reply]

susah cari hadiah tu..
bui:xpe :)

cik pip said... [Reply]

@kemboja:dah letak dekat bloglist

hira said... [Reply]

congrates! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails