Followers

Thursday, 4 August 2011

Koleksi Kereta David Beckham Hangit

korang tahu x yg si david beckham ada berlonggok kereta..bukan kereta murah beb! dia pakai kereta mahal..tapi kereta dia bakal dihangitkan oleh aku..aku macam nak pergi bako je..hehe..**gurauan ok..jealous lh aku tengok kereta dia.semua cun2 lah..dah lah mahal pulak tu..jom tengok..
 pss:: amacam korang..terbako x rasa..hehe..

trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

12 0..orang yg menyepit:

Anif Abdullah| AA said... [Reply]

perghh! memang smart ah.. Salah satu faktor,diorang ramai sponsor..huhu

kotak bulat said... [Reply]

kb pun ada... kb bwk pegi pasa je.. hahahha... :P






ok,berangan je

Bui Junaidi said... [Reply]

alah bui ada ferrari tak heboh pun
hahahaha..(dlm mimpi jer)
dia kaya jadi tak hairan kalau ader byk kereta mewah..

QueeN TerataI said... [Reply]

Berangan jela yg mampu... hehehe

cik pip said... [Reply]

tahu xpe..betul gak ada org sponsor dia ea..

kemboja said... [Reply]

PRESTASI DIA PUN HEBAT.. PEMAIN BOLA SEPAK MALAYSIA PN MAMPU JADI MACAM NI KALAU TERUS BERUSAHA TINGKATKAN PRESTASI PERMAINAN..HEHE (EH APASAL TULISAN HURUF BESAR NI..HEHE TAK SEMPAT TUKAU)

miErah halim said... [Reply]

eh pip nak ke??

nanti saya kasi 1 je...

hehe..

Ezad Skytech said... [Reply]

entah2 lebih dari ni lagi kereta dia..haha~

cik pip said... [Reply]

@miErah halim:nak2..hehe

cik pip said... [Reply]

@Ezad Skytech:ada banyak lagi.. :P

siti kektus said... [Reply]

lawa mmg lawa.

kite cuma mampu tengok je lah. hoho

Saiazuan said... [Reply]

perghhhh pinjam satu beck~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails