Followers

Friday, 1 July 2011

YOGURT xbagus!!

panas betul pip sebab line broadband dekat rrumah ni slow..sampai nak buat entri pun susah..warhg!! sakit hati ni...gggrrrr....

ha..korang sume mesti suka makan yogurt kan kan..ha..betul ke yogurt xbagus untuk kita..?
bukan ke yogurt tu boleh kuruskan badan..yg tu pip xtahu amik ayat dari iklan..hahha...
 TAPI
sebenarnya yogurt ni bagus..saja aja acah korang tadi..ngeh ngeh..yogurt boleh buangkan bakteria dalam badan korang..ha korang tahu x?? mesti tahu makna je kan..macam pip..hahhaahha... :)

yogurt mengandungi bakteria hidup **kalau tahu xnak makan dah..hahaa..bakteria ni boleh jadi sebagai antibiotik tw sebab mengandungi vitamin B dan boleh cernakan pemakanan..ha sapa-sapa yg susah makan yogurt ni ok.
dan seimbangkan bakteria buruk yg ada dalam badan tw..

trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

6 0..orang yg menyepit:

Bui Idzra Ryn said... [Reply]

yogurt sedap..boleh slimkan badan jugak taww ^_^

cik pip said... [Reply]

yke?huhu..pi dah gemuk ni..blh lah mcm ni..mkn hari2..ngeee~~

Tea said... [Reply]

adehhh.. blom mkn lg tetiba dh skt pwot.. -..-

cik pip said... [Reply]

bhye tu nt jd mcm pip hari tu sampai pengsan sebb sakit perut tw..

http://sepitsini.blogspot.com/2011/06/pengsan-kali-ke-2.html

Aa said... [Reply]

^^

cik pip said... [Reply]

smile apy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails