Followers

Thursday, 7 July 2011

harta karun ^__^

pip pilih hari rabu utk merapu sebab boleh citer apa2 dlm hari ni..ok tengah2 malam buta pip masih duduk mengorek pensil..silap2..mencari bahan nk tulis apa..ttbe nmpak pulak harta karun ni dlm laptop..jadi pip nk share sebb sharing is caring..**betul ke..huhh :P  
entri ni bukan nk citer tentang 'aku' tapi nak citer tempat yg best
 yg ni pokok memang cun..at least dapat release tension :P

 jenuh nak tengok byk pokok tapi x bosan langsung ^__^

ha ni me and my kekawan.lepak jap lepas penat join program..
kekorang apa lagi jom singah sini..

trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

4 0..orang yg menyepit:

Bui Idzra Ryn said... [Reply]

mcm dekat luar negara pulak..aritu ada jugak tengok gmbr blogger ambik gmbr dekat sini..cantik..kalau lah dekat kuching ada..*_*

kotak bulat said... [Reply]

bergambr kt sini mmg cntik kan..

sifu im said... [Reply]

oh..ict..tapi sekadar lampu je pon..hahaha


klu ko free, jom join g.a aku ngn ila

cik pip said... [Reply]

bui:org sarawak ke?ala comey ye..xsangka pip tw :)

KB:tahu xpe..lg2 mlm..mmg cun lh **tuan empunya pic x..:P

sifu im :lampu yg menarik:)
ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails