Followers

Saturday 23 July 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF..AKU UMPAMA !

dah lama gak aku x menjoinkan diri dengan segmen2 yg mantap..
jadi hari ni aku nak join segmen BEN ASHAARI

Ni yg mengambarkan diri aku..whee~~
huhu..penat aku edit pic ni..aku umpama sepit..kenapa pulak nak umpama sepit kan..
aku pilih picture ni sebab nya bila aku suka baca satu blog ni aku memang suka menyepitkan diri dekat blog tu..and aku akan jadi pembaca setia dekat blog tu..and aku suka nak mengomen dekat situ..
lagi2 bila ada orang yg rajin mengomen dekat blog aku ni lagi kerap aku akan datang blog dia and jadi penyepit setia..
toink..toink..
<< sebab tu aku pilih picture ni >>

trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

15 0..orang yg menyepit:

Sheila Adziz said... [Reply]

salam kenal n 4lo...

http://putributterflypunyablog.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

wanie jiejul said... [Reply]

kuih sepit boleh tak? hehe

datang dari blog uncle ben.

cik pip said... [Reply]

pn sheilaL hai...salam kenal :)

cik pip said... [Reply]

alon_ayyan:haha...sedap gak :P

Nurul Iman said... [Reply]

drop sini .. ecece pengepit yg chomel :)

jom terjahh sini : aku umpama camera kale pink !

Unknown said... [Reply]

comelnye sepit tu..hehe

AKU UMPAMA SEBATANG PENSEL, ORIGAMI ROS DAN SEHELAI KERTAS!
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

cik pip said... [Reply]

@izatty fatihah:hehe..thanx:)

cik pip said... [Reply]

@saiazuan:haha..thanx :0

Ezad Skytech said... [Reply]

heee...blog cik pip pon nama "Sepit Sini" kan..mmg sesuai la..hee~

Careila said... [Reply]

dah boleh agak dah mesti ade sepit..hehe comel!suka dan..follow..:)

http://blogakufadila.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

ChentaMusek said... [Reply]

Hai blogger :)

Pememang URL UNIk telah diumumkan...

Visit :

http://belogchemad.blogspot.com/2011/07/url-paling-unik.html

cik pip said... [Reply]

@ezad skytech:thanx :)

cik pip said... [Reply]

@norfadila rosli:thanx :) *malu2..hehe

@chentamusek:wah...ok2..nanti pip tengok..whee~~

kemboja said... [Reply]

nak menyepitkan diri juga kat sini la..hhehe

cik pip said... [Reply]

kemboja:sila :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails