Followers

Sunday, 10 July 2011

" Saya join Contest The Best Picture of Me :) "

nak join click banner tu tw..menarik..seronok3


oh kekasih ku kenapa dikau ada dalm cermin ni..**haha..sengal kan :P
nak tahu tak tentang pic ni?ni adalah pic cover depan majalah sepit **haha..poyo kan :)
ni pic solo bersama dgn patung :P
pic ni ambil masa ada program dekt KL..pastu pip and member2 lepak2 jap dekt klcc..
then nampk banyak giler patung dekt situ..apa lagi pip pun 'mengarahkan' member2 pip ambil pic..
kesian diaorang jadi tukang amik pic..hehehe :)
pastu pulak masa amik pic ni,org yg lalu dekt situ tgk aja kitaorg mcm xpernah jumpa patung je kan..ha3

opss lupa pulak..pip nak tag >>>  SATU DAN DUA, KB, BUI
tutup contest : 30julai 2011

trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

4 0..orang yg menyepit:

Bui Junaidi said... [Reply]

nnt bui godek2 dulu gmbr2 bui tengok ada x gmbr yg best2..kalau takder tu,malulah nk join..hik2..*_*

cik pip said... [Reply]

hehe..bui mmg dh comey..join mseti menng..:)

el-janna said... [Reply]

kiuttttttttttttt

cik pip said... [Reply]

el-janna:thanx:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails