Followers

Friday, 15 July 2011

Kuku tak Cantik (part 2)

korang msti xnak kuku yg buruk kan..
terjah dulu part 1
nak tahu cara kedua utk menjaga kuku dan mencantikkan..??
jom baca ni...
korang amik lemon>>perahkan dalam air suam>>rendamkan tangan korang dlm 2 or 3 minit tapi jangan lama sangat>>kulit lemon gosokkan pada permukaan kuku>>cuci dengan air biasa..
petua ni xperlu buat tiap-tiap hari sebab kalau buat kerap sangat kuku korang akan jadi menipis
<<jom try buat>>

trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

5 0..orang yg menyepit:

HasrulHassan [HH] said... [Reply]

Alahai .. dah jarang pakai buku dah

cik pip said... [Reply]

HH: share aja:)

ILA HonEyBuNNy said... [Reply]

okeh..

nanti ila nak cuba la...kena beli buah lemon dulu..hehe

siti kektus said... [Reply]

kalau limau nipis tak boleh ke? malas nak p pasar cari lemon tu ha. :p

cik pip said... [Reply]

ila honeybunny:cuba2 :)

siti kektus:boleh aja tapi jgn kerap tw :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails