Followers

Thursday, 7 July 2011

1st Giveaway Sifu+Ila


kali ni pip dapat jemputan khas daripada Tempur Sang Laksamana**dah mcm vip pulak kan..:P mula2 ingat xnak join contest ni tapi ttbe dpt ilham mana entah terus join ok..:)
pip kne tulis bende yg mengrut lah tentg blog Tempur Sang Laksamana dan Ila .em nk tulis sal apa ek..

ha..pasal header si tempur ni..mula2 bkk blog ALAMAK!!!ok terkejut kot tengok sang jejaka banyak sangat dekt header dia tu..pikir gak yg mana satu empunya blog.lama duk pikir kan..last2 malas nka pikir sb pergi je lh tgk dekt profile kan blh..*nmpak x betapa sengal ye pip ni..ha3

pastu blog ila pulak..ook menarik tw..nak tahu apa? header dia..
sebb ye cantik..x banyak blog ternak arnab dlm tu..he3.istimewa gak lah tw kekorang sume..

so nak tag sape..>>> TIEY , SATU DAN DUAEYMA


trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

5 0..orang yg menyepit:

HonEyBuNNy said... [Reply]

salam..

hehe..lau sifu jmpt mmg vvip la...;-)

thanks ya coz sudi join..;-) good luck..;_0

Bui Idzra Ryn said... [Reply]

gud luck dear..*_*

cik pip said... [Reply]

honeybunny:tahu xpe:) btw thanx ye:)

bui:amenn~~ thanx ^__^

sifu im said... [Reply]

tq pit sudi join..

dalam header aku tu, mmg smua kacak la..haha..klu nk tau aku yg mane, ko cari paling x kacak..itulah aku..haha

ila mmg x bnyk bela arnab..sbb dia tu dh arnab..haha

cik pip said... [Reply]

sifu im:haha..yke ni..nth2 kacak kot :P haha yke..comey2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails