Followers

Thursday, 21 July 2011

Rumah Pelik

mesti korang ada rumah idaman kan..aku pun ada..tapi bukan macam ni..ni bukan wordless..aku punya hari sabtu..** suka2 je buat wordless sendiri..hehe
 rumah siput?
 x boleh tidur malam kalau rumah aku macam ni
 ni macam cun je rumah ni
 disaster pulak lah aku tengok
 macam ni pun ada kan
 rumah aku tersepit ni..haha
rumah ni mcm comel je..
korang nak ke rumah macam ni..haha.. **picture aku amik dekat cik google

trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

6 0..orang yg menyepit:

QueeN TerataI said... [Reply]

unik!

Bui Junaidi said... [Reply]

hahaha..rumah pilihan pip tu mmg terbaeekk..tidur mlm mesti sejuk..hihi

cik pip said... [Reply]

queen teratal:tahu xpa kak :)

cik pip said... [Reply]

@bui junaidi:haha ;P

Anif Abdullah| AA said... [Reply]

AA nak umah cmtu leh tak?hehe

cik pip said... [Reply]

@anif abdullahIaa :haha..boleh..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails