Followers

Monday, 11 July 2011

cara nak lajukan line internet

hahah..**tetibe aja ketwa kan.. ok pip geram sangat dgn line internet hari ni..**boleh ke buat entri mcm ni?? 
ok x apa nak buat gak sebab nak cakap-cakap dalam ni..
**saja je letak pic ni..haha
pip dapat satu petua tw..dari adik pip..petua cara nak lajukan line internet.
dia cakap letak kanta dekat modem broadband tu..and ikat kanta dgn modem tu..
ha kanta pe..kanta cermin mata ke?
oo..bukan2..kanta pembesar..nanti ikat je dgn modem tu..
apa kata korang try buat dulu..pip pun nak buatlah ni..ha jom try..


trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

6 0..orang yg menyepit:

kotak bulat said... [Reply]

line kb ok je ni.. sb bru bli broadbnd.. hehehe

Bui Junaidi said... [Reply]

betul ker ni..tp line berokband bui mmg ok jer..hehehe

nina zarina said... [Reply]

anda ditag

cik pip said... [Reply]

KB:best lh line lju..line pip sekat2

bui:hahah :P

nina zarina: thanx :)

EMOdisaster said... [Reply]

alamak....mane nak carik kanta...ish...petua lain ade x..? hehe

cik pip said... [Reply]

emodisaster:hu3..ni aja tips yg oden dapt ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails