Followers

Monday, 18 July 2011

Semua Sikat Ada Kuman

hari ni nak share tentang sikap..kita tahu sikat ada macam-macam bentuk..
 ada bentuk macam ni
macam ni jugak..** bukan sama ke?hehe..
setiap sikat ada peranan yg berbeza..sikat ada juga kuman kalau x jaga elok-elok..terpikir tak macam mana kita jaga sikat?biasa ye kalau ada rambut dekat sikat kita hanya buang je kan kan..tapi tu salah..
cara yg betul>>>
buang rambut yang ada dekat sikat>>rendamkan dgn air panas yg dicampur dgn air sabun>>
semua kotoran yg ada dekat sikat jadi mudah nak hilang>>tapi keringkan dulu sebelum guna tw..

trimas baca entri sampai habis.dah komen ke?dah ea..thanx

9 0..orang yg menyepit:

kotak bulat said... [Reply]

malas... :P
heheheh... kb jarang wat setakat bersihkan je.. pasni nk rendam la..

Anif Abdullah| AA said... [Reply]

halamak,abis cmne kalau selalu share2 sikat eh..maknenye share kuman gak kan..huuuu

cik pip said... [Reply]

KB:haha..samalah kadang2 malas gak

anif abdullahIaa:biasa ye barang peribadi kalau boleh kurangkan share:)

Bui Junaidi said... [Reply]

bui jarang kongsi sikat dgn orang..*_*
anak2 pun ada sikat sendiri..

ILA HonEyBuNNy said... [Reply]

ila kadang2 ja cuci sikat..tapi basuh dgn air biasa ja..hehe..

bestla..banyak tips blog neh..;-)

sue perbs.. said... [Reply]

jarang nak rendam2 sikat ni.. hehe.. thanx share.. lps ni klu rajin buat..

cik pip said... [Reply]

Bui junaidi:samalah..oo..bagus2 :)

ila honeybunny:trimas :)

sue perbs:u r welcome :)

NNisa said... [Reply]

alamak iyeke??
patutla rase mcm ade byk je kuman kat kepala nie.
hehehe. :)

cik pip said... [Reply]

nnisa:yea..:P haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari click

Related Posts with Thumbnails